Urodzinowa Piętnastka! 15 tygodni, 15 marek, 15 szans na nagrody
Zegarownia.pl kończy 15 lat i z tej okazji odpala konkursowy maraton, jakiego jeszcze nie było! Przez 15 tygodni co siedem dni pojawia się nowa marka, nowe zadanie i nowa szansa na wygraną. Do zdobycia są zegarki, smartwatche i biżuteria od topowych brandów. Jednego tygodnia możesz zgarnąć sportowego Suunto, w kolejnym eleganckiego Tissota, a potem np. złotą bransoletkę Bonore.
Zasady są proste: wchodzisz na stronę konkursową, sprawdzasz aktualne wyzwanie, wykonujesz zadanie i czekasz na wyniki. Wygrywają ci, którzy wyróżnią się pomysłem – to nie loteria. I co ważne – masz aż 15 szans na nagrodę!
Konkurs startuje 17 czerwca i potrwa do 28 września. W pierwszym tygodniu do wygrania będzie Suunto Run All Black – zegarek idealny na lato i aktywność. Nowe edycje będą ogłaszane na stronie Zegarowni i w jej mediach społecznościowych, więc warto być na bieżąco.
Do wygrania zegarki warte tysiące
Zegarownia nie oszczędza na nagrodach – do wygrania są m.in. Tissot Ballade, Certina DS Action Diver, limitowane modele, smartwatche i designerska biżuteria. Co tydzień nowa pula i inna marka w roli głównej. Konkursy trwają tylko 7 dni, więc warto trzymać rękę na pulsie i bieżąco śledzić ich stronę konkursową!
Lider rynku, który zmienił zasady gry
Zegarownia.pl to największy sklep internetowy z zegarkami w Polsce – i prawdziwy pionier w branży. Jako pierwsi pokazywali zegarki na nadgarstkach, dodali filmy produktowe i wprowadzili wirtualne przymierzanie. Do tego oferują ekspresową wysyłkę, aż 100 dni na zwrot i – jako jedyni na rynku – możliwość negocjacji ceny.
Przez 15 lat zbudowali lojalną społeczność i pozycję lidera, której nie da się zignorować.
Artykuł sponsorowany